Mer av popcorn

Den enas ratade varor är den andras fynd:
Nu finns ett klädbyte på internet-kolla in min idé och delta du också!

http://kladbytet.webblogg.se

Rea

Hur gickdet för er på rean? Dela gärna med er av fynd...
Jag har satsat på nöje hittils under januari:Vännerbox och massor av böcker har jag beställt, en impulsresa till sälen blev det förra helgen för att slappna av lite och bara vara. Näst på tur är sällskapsspel...
Jag tycker klädutbudet i butikerna är så trist i januari. Bara gamla reakläder som ingen vill ha och lite lite vårnytt. Satsa på februari/mars istället! 


past-present-future

En försenad årskrönika som kommer att följas upp av Popcorns vårfavoriter

Årets bästa köp: Resa till Paris i våras. Några underbara dagar med min älskade vän Eee.
Årets stilikon: Underbaraclara
Årets favorittrend: Ekologisk bomull
Årets plagg: Klänningen
Årets accessoar: Som vanligt mitt fina armband jagfått av älsklingen. Har suttit på min handled i över 3 år nu
Årets hudvårdsprodukt: Mary Kays serie upptäckte jag i december
Årets sminkprodukt: ID's mineral foundation och make up stores concealer
Årets hårvårdsprodukt: Fibervax från Sebastian, när jag klippte av kalufsen bleven bra produkt nödvändig
Årets internationella designer: Balenciaga, Burberry Prorsum
Årets svenska designer: Minimarket
Årets modeblogg: Underbaraclara utan tvivel, de stora var stora 2006 också 
Årets modebloggshype: Lackleggings-som alla använde, turbanen-som ingen använde
Årets bästa: En Fast tjänst kännssom den bästa uppskattningen jag kunde fått. Och Paris, och cykelsemester med älsklingen
Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Cyklade tandemcykel
Höll du några av dina nyårslöften? Jag ger inte nyårslöften.

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Ja, och flertalet jäser för att kläckas under 2008
Vilka länder besökte du? England, som vanligt, Norge några gånger, Frankrike
Är det något du saknar år 2007 som du vill ha år 2008? Längre semester, ordentligt med sol 
Största misstaget? Jobbat för mycket under hösten och därmed försummat mina vänner
Vad spenderade du mest pengar på? Boende och mat-gör inte alla det?
Vilka artister kommer alltid att påminna dig om 2007? Mika
Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Ledsnare/tröttare
Vilket plagg använde du mest? Klänningar, svarta leggings
Blev du kär i år? Det har jag varit länge nu
Favoritprogram på tv? Greys anatomy, Vänner, Sex and the City
Bästa boken du läste i år? Kan inte välja
Något du önskade dig och fick? Ett "riktigt" jobb
Något du önskade dig men inte fick? Sex and the city boxen, hur svårtkan det vara? Har inte ens lyckats köpa den för julklappspengarna eftersom den är slut i ALLA affärer i Uppsala/Norra Stockholm/Gävle samt på internet.
Årets bästa film? Blades of Glory, Stardust,
Ett uttryck du missbrukat 2007: Ooo
Något som du irriterat dig på under året? Otrevliga, ohjälpsamma människor
Vad gjorde du på din födelsedag 2007? Var Ledig! Spenderade dagen med min älskling. MYSIGT!
De bästa nya människorna du träffade? Arbetskamraterna
Hur skulle du beskriva din stil år 2007? Secondhand, busigt, personligt,ekologiskt
Favoritmånad? April


RSS 2.0