Popcorn är tillbaka

Nu är det dags att återta lite plats i bloggsfären.
Det är ungefär ett år sedan jag tog min pause och mycket har förändrats, stilmässigt och mediamässigt. I mitt tycke blir bloggarna mer och mer mainstream och mindre individuella, men  många skriver mer om personliga saker, vilket jag tycker är trevligt.

Popcornbloggen kommer också att förändras, i vilken riktning vet jag inte ännu, vi får se vad det blir av de hela.
Som så många andra är ju två trevliga intressen jag har design och mode. Och kreativiteten inom dessa områden genomsyrar ju det mesta jag gör. Älskar att fynda saker secondhand, älskar när jag anammar trender någon vecka innan de flesta andra bloggare. 

Något ni aldrig kommer att läsa om här är smutskastning av andra bloggare. Kommentera debatter kommer jag att göra, och ge min syn på det hela, andra får tycka vad de vill.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0